fbpx

Hva betyr det å ikke bli sett av IT-leverandøren din?

Blir du oversett av IT-leverandøren din?

For bedrifter kan det være et stort problem å ha en IT-leverandør som ikke ser på dem som en prioritet. Det betyr at kundeservicen de mottar ikke er på et forventet nivå og at deres behov ikke blir dekket. Denne mangelen på synlighet kan føre til problemer som langsomme responstider, utilstrekkelige løsninger og til og med fullstendig neglisjering av forespørslene deres. Som et resultat kan bedrifter slite med å holde tritt med IT-behovene sine og kan komme i en vanskelig situasjon.

Hvis du fortsatt ikke får de resultatene du ønsker, kan det være på tide å vurdere å endre. Enten det er leverandøren din eller noe annet, kan det å bytte tilnærming ofte være nøkkelen til suksess.

Å gjøre endringer kan være vanskelig, men det er ofte nødvendig hvis du ønsker å forbedre resultatene. Du bør ta en titt på hva som fungerer og hva som ikke fungerer, og ta en beslutning om hvor du skal gå derfra. Vurder å bytte leverandør hvis de ikke leverer kvaliteten på tjenesten eller produktet du trenger. Å se etter nye løsninger kan åpne for nye muligheter for vekst og suksess.

Runtime | IT-tjenester til små- og mellomstore bedrifterNår bør du bytte IT-leverandøren din?

  • IT-leverandøren din er ikke tilgjengelig når du trenger dem
  • Dine forespørsler blir ikke prioritert
  • Det er mangel på kommunikasjon eller forståelse for hvilke tjenester som trengs
  • IT-leverandøren gir ikke den nødvendige støtten for å holde ting i orden
  • IT-leverandøren overvåker ikke regelmessig systemene dine for potensielle risikoer eller trusler

Å bytte leverandør kan gi en rekke fordeler, inkludert kostnadsbesparelser, forbedret tjenestekvalitet og tilgang til ny teknologi. Det er viktig å gjøre research og finne den leverandøren som best dekker dine behov, slik at du kan få mest mulig ut av byttet. Ikke glem å veie fordeler og ulemper før du tar noen avgjørelser, da dette vil bidra til å sikre at du tar det riktige valget for virksomheten din.

Hvorfor er nærhet av din leverandør viktig?

Hvorfor er nærhet til din leverandør viktig?

Nærhet til IT-leverandøren spiller en stor rolle i suksessen til enhver virksomhet, da det gir en rekke fordeler. En av de viktigste fordelene er muligheten til å få nødvendig IT-støtte raskt og effektivt. Enten det gjelder å oppdatere programvare eller løse systemfeil, garanterer det å ha en IT-leverandør i nærheten en rask og pålitelig løsning. I tillegg åpner det seg muligheter for raskere kommunikasjon, regelmessige konsultasjoner og raskere beslutningstaking når det haster med IT-leverandører.

Slike fordeler er avgjørende for virksomheter som ønsker å øke produktiviteten og redusere nedetid som følger med utilstrekkelig IT-infrastruktur. Totalt sett er nærhet til IT-leverandøren en viktig faktor som bedrifter må vurdere når de velger et sted eller ser etter en pålitelig IT-støttepartner.

IT-bransjen har hatt en enorm vekst de siste årene, med mange selskaper som er kjøpt opp eller slått sammen – Noe som kan være både en velsignelse og en forbannelse for de involverte. Små- og mellomstore bedrifter og organisasjoner kan fort føle seg neglisjert og undervurdert av de større IT-leverandørene.

Hva er unikt med Runtime?

I over 30 år har Runtime hjulpet små og mellomstore bedrifter og alle kunder skal føle seg sett og hørt. Vi har personlig kundeservice, kort responstid og ressurser til å prioritere dere. Vårt team av erfarne IT-fagfolk gir deg skreddersydde løsninger som passer best for dine behov, samtidig som vi tilbyr den mest oppdaterte teknologien og programvaren.

Ikke vent lenger, samarbeid med Runtime nå og bli sett og ikke minst, prioritert!

Det er mange fordeler ved å støtte lokale bedrifter, og vi oppfordrer SMB-eiere til å vurdere å velge en lokal IT-leverandør for å bidra til økonomisk vekst og styrke samfunnet.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Del innlegget med andre

Facebook
Twitter
LinkedIn
Hopp rett ned til innholdet